piątek, 13 maja 2011

Piątek i na dodatek trzynastego

W dniu dzisiejszym, w godzinach przedpołudniowych zniknął z mojego bloga materiał zatytułowany "Jak zapędzić wiernych do kościoła'. Jak zauważyłem u innych użytkowników, korzystających z tej społecznościowej platformy, nie byłem jedyny, który utracił wczorajsze wpisy. 
W dniu dzisiejszym miałem kilka telefonów od osób zaglądających na mojego bloga, które zdążyły zapoznać się z opisanym przeze mnie tematem. Pytały, czy aby nie przeląkłem się z obawy przed jakimiś szykanami i nie usunąłem opublikowanej treści . Otóż nie  usunąłem i nie przeląkłem się. Problem wyniknął raczej na blogerze. Jak zauważyłem, już wczoraj były problemy z "wbiciem się" na portal. Inni mieli taki problem również i dzisiaj. 
Gdy znajdę więcej czasu postaram się odtworzyć utracony wpis. 
Gorąco pozdrawiam wszystkich moich czytelników. 

                                         J. Studziński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz